Logó • Arculat • Stílus tervek

A kreatív munka
itt kezdődik!

Logó

A logó márkánk megjelenésének esszenciája. Ha fontos, hogy egyedi és kifejező legyen az arculatod, kérd a reggeli kávéd mellé a logótervező kisokost és kezdődjön a közös munka!
árak

Egy jó logó

Kezdetét veszi márkánk vizuális kommunikációja!
 
Az arculat megalkotásakor a logó elkészítése az egyik legnagyobb feladat.
Mivel ez a legfőbb vizuális lábnyom, nagy hansúlyt fektetünk a tervezésére. A logó mindenféle felületen megjelenik, ezért nagyon szigorú követelményeknek kell megfelelnie a működését illetően is.
 
Nem aprózzuk el a tervezését!
A legfontosabb mindenképp az, hogy mit rejt, mit üzen, miről szól, mit közvetít a logód. 
Benne vagy-e Te a saját logódban? 
Tükrözi-e mindazt, amit a márkádról közvetíteni szeretnél?

Hogy tervezünk jó logót?

Miként találjuk meg az ideális emblémát, szimbólumot, jelet, szlogent, kiegészítő feliratot, stílust, szineket? Hogyan tudunk ráérezni a rejtett formai elképzelésekre?
 
A logtervező kisokos és a márka személyiség kártyák segítségével a felszínre hozzuk az elképzeléseket, célokat, víziót. A márkád már a kezdetekkor tökéletes körvonalakat kap, így a logó tervezése egy inspiráló és élvezetes tevékenység lesz.

Mikor lesz jó a logó?

Ha:

1.Jól megkülönböztethető.

2. Jól látható.

3. Jól alkalmazható.

4. Jól felidézhető.

5.  Sokoldalú.

6. Időtlen.

7. Egyszerű

Egy jó arculat

Ha a márkád tükörbe nézne, a jó arculat visszamosolyogna rá. Az arculat akkor szép, ha hasonlít, ha hozza a fő jellemvonásokat, ha a szemébe nézve látjuk a lelkét.

Milyen egy szép arculat? Lehet fiatalos, komoly, extravagáns, elegáns, vagy merész. Az arculat akkor szép, ha kipihent, tiszta, egységes és egyedi.

Egy jó arculat

Ha a márkád tükörbe nézne, a jó arculat visszamosolygna rá. Az arculat akkor szép, ha hasonlít, ha hozza a fő jellemvonásokat, ha a szemébe nézve látjuk a lelkét.

Milyen egy szép arculat? Lehet fiatalos, komoly, extravagáns, elegáns, vagy merész. Az arculat akkor szép, ha kipihent, tiszta, egységes és egyedi.

Ami pedig igazán egyedivé, kreatívvá, őszintévé és megjegyezhetővé teszi a márkánk arcát, azok a személyes elemek, a mögöttes tartalmú apró szeplők, anyajegyek, hegek, ráncok, mosolygödrök.

Így dolgozunk, ezeket keressük egy teljes arculat kialakításakor, és bizony minden tervezési pontnak megvannak a maga szabályai.

Ha még nincs logód és hiányos a márkád egységes megjelenése, akkor nézd meg a csomagajánlataimat,

aztán kreativitásra fel!

Munkáimból

Betekintés egy-két munkámba. Kattints a képre a teljes nézethez 🙂

Vélemények

Köszönöm a bizalmatokat, hogy megmutatjátok vállalkozásotok küldetését, működését és beengedtek a vizuális tervezés folyamatába. Hálás vagyok Nektek, hogy részese lehetek az útnak, ahol az elképzelések, vállalkozások, márkák színeket és formákat öltenek.

Árak

Egy nagyon izgalmas folyamat küszöbén állsz, amikor az elképzeléseid elkezdenek formákba rendeződni. Az álomképek alakot öltenek, a kusza gondolatokból megfogalmazódik márkád küldetése, a víziód. 

Termékedből márka lesz.

Bízom benne, hogy csomagajánlataim között megtaláod azt, amire most a legjobban szükséged van. Ha bizonytalan lennél, írj nyugodtan és kérj egyedi árajánlatot, vagy találkozzunk egy ingyenes konzultáción.

LOGÓ CSOMAG

AZ ALAP
Erre minden vállalkozásnak szüksége van.
97 000 Ft
  • ingyenes ismerkedős konzultáció
  • logó tervező kisokos
  • folyamatos konzultációk
  • logó prezentálása maketten
  • logó kidolgozása fekete-fehér és lehetséges színes verziókban
  • forrásfájl átadása
  • logó átadása további hasznos formátumban (pdf, png, jpg)

arculat CSOMAG

AZ ARANY KÖZÉPÚT
A termékből megszületik a márka.
147 000 Ft
  • ingyenes ismerkedős konzultáció
  • logó tervező kisokos
  • brand alapok meghatározása (alap brief+ brandbook)
  • márka személyiségének meghatározása (brandguide kártyákkal)
  • folyamatos konzultációk
  • logó prezentálása maketten
  • logó prezentálása stílus táblákon
  • logó kidolgozása fekete-fehér és színes verziókban
  • arculati színek és betűtípusok meghatározása
  • arculati stílus útmutató
  • designelemek, mintázatok és textúrák kialakítása
  • forrásfájl átadása
  • logó átadása további hasznos formátumban (pdf, png, jpg)
  • 1 szabadon választott arculati elem terve (névjegykártya, csomagolás, borítókép, címke...)
Népszerű

Extrás arculat CSOMAG

A TELJES MEGJELENÉS
Megtervezésre kerül a márka minden fontos eleme.
197 000 Ft
  • ingyenes ismerkedős konzultáció
  • logó tervező kisokos
  • brand alapok meghatározása (alap brief+ brandbook)
  • márka személyiségének meghatározása (brandguide kártyákkal)
  • folyamatos konzultációk
  • küldetés és szlogen meghatározása
  • logó prezentálása maketten
  • logó prezentálása stílus táblákon
  • logó kidolgozása fekete-fehér és színes verziókban
  • arculati színek és betűtípusok meghatározása
  • arculati stílus útmutató
  • designelemek, mintázatok és textúrák kialakítása
  • forrásfájl átadása
  • logó átadása további hasznos formátumban (pdf, png, jpg)
  • 3 szabadon választott arculati elem terve (névjegykártya, csomagolás, borítókép, címke...)
  • közösségi média megjenési tervek

További ajánlatok

Logó weboldallal, vagy arculat és webshop is kéne? 
Nézd meg az összes csomagocskámat. Ha itt sem találsz igazán neked valót, kérj egyedi árajánlatot!

Gyakran Ismételt Kérdések

• Hamarosan választ kapsz majd tőlem, amiben sok-sok kérdés lesz. Ezek célja, hogy kiderítsük, hogy mik az elképzeléseid.  Fontos, hogy tisztán lássuk, hogy pontosan milyen segítségre is van szükséged. Ha van rá igény, akkor megbeszélünk egy ingyenes konzultációs időpontot.

• Ezután küldök egy pontos árajánlatot határidővel.

• Ha megegyeztünk, aláírunk egy szerződést. Ebben megfogalmazzuk a vállalt határidőket a munkára és fizetésre. Ezek segítik az elköteleződést és a gördülékeny munkát. 

Mindig annyi időt szánok a tervezésre, amennyit az igényel. Nagyon sokat számít, hogy honnan indulunk. Mennyi a konkrétum, mennyi a fogalmam sincs.

Általánosságban elmondható:

•  Logó kb 2-4 hét.

• Teljes arculat kb 3-5 hét.

• One page/landing weboldal kb 1 hónap

• Bonyolultabb weboldal kb 2 hónap.

Árajánlatkor mindig megjelölöm (de meg is beszéljük) a határidőt, amit mindig az egyéb munkáim függvényében is tudok vállalni.

Miután elfogadtad az árajánlatot és megegyeztünk, aláírnuk egy szerződést. Ennek része egy jelképes előleg is, ami elősegíti az elköteleződést és a gördülékeny munkát.

A teljes összeg kiegyenlítésére a munka átadása után kerül sor a szerződésben vállalt határidők betartásával.

A számunkra legkényelmesebb módon. Leggyakrabban e-mailt fogunk váltani. Így tudom a legegyszerűbben prezentálni az alakuló terveket. Neked pedig így van a legtöbb időd jól megnézni, átgonolni, amit kaptál. Ha a folyamatot elősegíti, akkor személyesen, telefonon, vagy online is konzultálunk, ahogy az számunkra a leghatékonyabb.

Nagyon bízom benne, hogy igen. 

Van egy direkt erre a célra kidolgozott e-bookom, ami segít megfogalmazni az elképzeléseidet és rámutatni a főbb irányokra, amik el tudnak indítani a vizuális megjelenés kialakításában is. Mire az e-book végére érsz, már lesz valamiféle elképzelésed 🙂

Nagyon szívesen. Először mindig azzal kezdjük, hogy megnézzük, hogy mi az, ami már megvan. Mi az, amit szeretünk és nem is szeretnénk rajta változtatni. Ami nem tetszik, vagy hiányzik, azt pedig úgy alkotjuk meg, hogy az egész egy egységet alkosson.

Designmentorként nagyon szeretem a pusztán tanácsadói megkereséseket is. Örülök, amikor néha csak pár ötlettel, néhány kattintással nagyon sokat javíthatunk ordító hibákon. Szeretem kiszúrni a meglévő design hiányosságait, nem egyértelműségeit, pontatlanságait. Sok kérdést és javaslatot is teszek és be is kötözzük, ha valahol vérzik a megjelenés.

Igen.

Általában szükséges előtte egy konzultáció, amikor apróbb módosítási javaslatok is születhetnek. Utána a munka már elég gyors és egyértelmű. A végeredmény pedig nagyon látványos.

Első sorban logókat, vagy egyszerűbb digitális rajzokat, karaktereket, kabalákat készítek. Keress meg az elképzeléseddel és én őszintén elmondom, hogy mit tudok vállalni. Az egyszerű, vagy művészi elgondolások nagyon inspirálnak. A teljesen fotorealisztikus digitális képek készítése viszont nem az én műfajom.

Igen. 

Pár dolog azonban jó, ha tiszta már az elején. Ha kézzel, vagy pixelgrafikusan rajzolsz logót, akkor vektoros digitalizálásra szükséged lesz. Ha jártas vagy vektorgrafikus programban, akkor pedig a logóhoz kapcsolódó szabályok ismeretére és kreativitásra lesz szükséged. 

Nagyon szeretem a tanácsadói megkereséseket. Általában én is rengeteget tanulok a folyamat során.

Néha egy szín javaslat, egy logikai átszervezése az oldalaknak, vagy rámutatás pár technikai apróságra, nagyon sokat segít. Megdöbbentő, hogy egy-egy beszélgetés mekkorát tud lendíteni a vállalkozáson.

Írd meg bátran, hogy milyen jellegű segítségre lenne szükséged és én őszintén megírom, hogy miben tudok és miben nem tudok segíteni.

 

Több módszert is alkalmazok. A lényege mindegyiknek az, hogy megismerjük a belső folyamatokat, amik a márkánkat éltetik. Meghatározzuk, hogy kihez szólunk és ki az aki szól.

Nem a legújabb trendek, a piackutatás, vagy a versenytársakkal való küzdelem fogja megszabni az irányokat, hanem az, hogy pontosan tudjuk, hogy kik vagyunk és mit miért csinálunk.

Munkáim, amik segíthetnek a folyamat során:

• Lesz egy logóm és imádni fogom, logótervezési kisokos (munkafüzet)

• Brandguide kártyák- a márka személyiségének meghatározására

Kapcsolat

HELYSZÍN

Bárhol a világon az online térben, személyesen Tata környékén tudunk találkozni.

E-MAIL

info@dowebdesign.hu

TELEFON

(30)-676-1514

Köszönöm a feliratkozást!

Az útmutatót a képre kattintva tudod letölteni.

Jó olvasást és tartalmas időtöltést kívánok!